|
|
|
|---|---|
|
Min e91 320D -10 tycker jag vibrerar mycket när den blir varm. Typ efter 3 mil/30 minuters körning. Vibrerar era på samma sätt? Verkstan säger att det är normalt. Däremot när jag startar den på morgonen så tycker jag inte att den vibrerar särskilt. Se film nedan: | |
| Små dieselmotorer vibrerar ordentligt. Min vibrerar ordentligt den med. Liksom dom flesta andra N47 motorer. Sedan e det ju svårt o avgöra vad som är extremt eller inte. Tror du kan va lugn som en filbunke. | |
Transocean |
Nej så skall det inte vibrera! Har en 320D från 2011 och ingenting rasslar så i kupen.... |
|
Hur mycket vibrerar det med dörren stängd? Så klart låter det om man har en sopborste där och öppen dörr... Känns inte som en bra bemchmark. Bästa skulle väl vara att filma motorn för att se där hur det vibrerar, antar att det är där allt börjar. Och som oroar dig mest? |
|
| Har du känt på instrumentpanel passagerar stol. Det vibrerar lite,litegrann på min och många andras. Testa o känn på tomgång. Sedan så vibrerar motorn ganska ordentligt på N47. Vilket e fullt normalt enligt diverse BMW mekaniker jag konsulterat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.