|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilder 😀 Länk |
|
|
Grymt, ser mkt modernare ut dessutom!! Henke |
|
|
Lyckat! Till och med mycket lyckat. Stephan |
|
|
Tackar! Riktigt nöjd faktiskt och väl värt lite skavda underarmar 😉 |
|
|
Mycket snyggt Zig! Men på min egen silver med Shadow Line så föredrar jag helsvarta njurar. Jag har ju M-sport njurarna och är rätt nöjd med dem. Det är äkta vara men visst kan jag hålla med om att utseendet kanske är lite "pre-LCI" trots allt. Jag har ju kvar original som demonterades innan leverans så mitt alternativ i så fall är att låta lackera original njurarna i högglans Shadow Line och samtidigt lackera diffusern bak. Jag tycker inte att den där dassigt gråa färgen stämmer särskilt bra heller mot min silver. Det kanske blir ett litet projekt i höst... |
|
|
M5 grillen tkr jag är 100 ggr snyggare än M-performance original, kan inte fatta att de bara svartlackar en gammal pre LCI grill o kallar den M-performance, bilarna ser ut som gamla 2010 modeller, min BMW handlare höll med helt om det, därför jag beställde M5. Vill du ha helsvart Ulf så få originalgrillen proffslackad i Shadowline, tycker M-performance är lite lurendrejeri för de som inte vet att det är en gamla njurar som kom 2011. Så tycker jag😊 Henke |
|
|
Jag förstår att du tycker så och jag håller med dig åtminstone delvis. (Men 100 ggr snyggare är väl ändå att ta i? Allt är inte perfekt heller på de nya njurarna. Jag gillar faktiskt inte de stora tomma mellanrummen så att man numera ser kylaren/persiennerna väldigt tydligt. Hur blir det med stenskott i kylaren?). Men ok, jag håller delvis med, annars skulle jag inte ha funderat över detta... Faktum kvarstår trots allt, M-performance grillen är äkta vara och den ser ut så här 2016. Det finns ju faktiskt ingenting som säger att M-performance njurarna måste följa de vanliga standard uppgraderingar/LCI. Om jag ska göra något så blir det till att lackera original njurar (för jag vill absolut inte ha kromkanterna på min bil. Det beslutet fattade jag redan när jag valde M-perf njurarna). Avgörande för mig är nog om jag är tillräckligt motiverad att lacka diffusorn, då åker njurarna med i samma. På Zigs mörka bil tycker jag kromet är helt ok. |
|
| Huvudsaken är att vi alla blir nöjda 😀 | |
| Blev riktigt snygg Zig. Bara nya regskyltar kvar? ;) | |
|
Nya regskyltar? Inte ens tänkt tanken... Men öppen för förslag 😉 Annars är det jag tänkt göra som "sista" grej att tona rutorna bak. Inte för mörkt utan bara lätt toning. Bokat tid hos Toptint här i Göteborg som har väldigt gott rykte 😀 Förra veckan blev den Ceramic Pro behandlad så snart får det räcka 😉 |
|
|
Jag har ett par njurar till salu om de är nån som vill ha,köpte från ebay. Från länken AlesisOne la ut,Motorsportpremium_select. Länk Använda 2 månader. 500kr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.