|
|
|
|---|---|
|
Mitt centrallås på bilen har slutat att fungera näst intill helt. Det funkar om man trycker på låsknappen inuti bilen och så fungerar det att låsa upp med nyckeln i dörren men inte att låsa. Det går inte heller att låsa eller låsa upp med dosan på nyckel. ska till lägga att jag har testat att byta batteri i ena nyckel och kåda om den till bilen men fungerar fortfarande inte. Har kollat runt lite på den här sidan men har inte hittat någon med samma fel. någon som vet vad det kan vara som spökar? | |
| låter ju jävligt udda att det fungerar klockrent på knappen inuti bilen. Men att du inte kan låsa upp bilen med nyckel i låset men låsa. Jag trodde ju direkt antennförstärkaren men det stämmer inte in på att du inte kan låsa upp med nyckel. Det är alltså ingen dörr som låses upp med nyckel i låset? Alla dörrar går att öppna när du trycker på knappen i bilen? | |
| gaspo, ingen dörr låses upp med nyckel och med knappen i bilen så funkar alla dörrar att låsa och låsa upp. | |
| Fan det står still i huvet. Jävligt udda fenomen detta. Har du kollat utländska forum bimmerpost eller bimmerforum uk? Lägg upp en tråd där också. | |
| När du låser upp med nyckel låses upp alla dörrar elr endast förardörren? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.