|
|
|
|---|---|
|
Hallå Efter en bra stunds letande så har jag hittat en 530Xd som jag fastnat för, så jag tänkte höra med er entusiaster vad ni anser om priset, rimligt eller ej. Bilen är som sagt en F10 530d Xdrive -2011/09 Den har gått 12200 mil hos samma ägare, Har ej sett bilen själv endast på bild, men den verkar vara välvårdad. Bilen skall vara nyservad och ha fått nya sommardäck. Efter en del förhandlingar om priset så vill inte säljaren gå lägre än 308.000;- Är detta ett rimligt pris för denna bil? Utrustning är som följer (vägg av text, sorry) 3AC TRAILER TOW HITCH 3AG BACKUP CAMERA 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 4CE FINE-WOOD TRIM FINELINE ANTHRACITE 4UR AMBIENT LIGHT 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DL SURROUND VIEW 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 6UH TRAFFIC INFORMATION 6VC CONTROL COMBOX 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 754 M REAR SPOILER 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 842 COLD CLIMATE VERSION 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC | |
|
Tycker det var dyrt, men det beror ju på hur mycket du värderar M-sport. Köpte min bil med ungefär motsvarande utrustning fast utan M-sport för 280' på BMW, med 1 års garanti et.c. Den hade gått 7400 mil då och en pedant ägare, som hade gjort dubbla servisar och lackskydd några ggr. Jag antar att den är svensksåld. Min var. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.