|
|
|
|---|---|
|
Jag sålde nyligen min BMW 520ia Touring -96 (E34) men behöll mina fina 17 tums fälgar som jag har på annons nu, jag börjar ångra mig och kanske behåller dom om dom passar på min nyinköppta 328 Touring -95 (E36). Nån som vet om detta går eller är det bara 5,6 och 7 serien som kan dela? Vroooooom... | |
|
Nej, de passar inte pga fel offset! (Åtminstone inte utan nersvarvning av hjulnav eller fälgar med ca 20mm!) Däremot går det att gå andra hållet. Dvs använda E36-fälgar tillsammans med 20mm spacer på en E34. Mvh |
|
|
Tack för svaret Johan..! Vroooooom... |
|
| Skadar aldrig att pröva. Körde själv med E34 fälgar på E36, millimeterpassning men tog inte i nånstans... | |
|
Det handlar väl lite om bredden på fälgen oxå. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det handlar väl lite om bredden på fälgen oxå. //Ticco www.ticco.com |
|
|
ok, synd att jag e så lat att jag inte provade. Det är försent nu, sålde dom idag för 7.000:- Får söka efter nåt annat roligt...M3 kanske... Vroooooom... |
|
|
En fråga, som ni kan se på min bild nedan så har jag E34 fälgar på..Eller? *Undrar* //Kungen Af Malmö Kungens bil ==>> Länk |
|
|
Det är M-contourfälgarna som satt originalmonterade på M3-sedan! (Kan iofs vara en kopia på dem, svårt att se på bilden!). Mvh |
|
|
Constrictor, Det är är nog M3-Limo fälgarna... (E36 alltså) -------------------------------------------- Länk |
|
|
sen som vanligt :( -------------------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.