|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon som känner till hur många M5 E61 som blev sålda i Sverige under åren 07-10 ??? Också kanske antal Sepang Bronze -07 //Asik | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Länk |
|
Ahhh Kanon, tack för länkarna. |
|
|
Det finns 2st svensksålda i Sepang Bronze. #272 och #424 som sista siffror i chassinumret. m5toureg Karl H Marks har skrivit en tråd på m5portal.com där alla M5 E61 i Sverige listas. Som det ser ut så finns en importerad #065. 424 och 065 har jag fotat. Länk Tyvärr skrotades förra månaden en svensksåld M5 E61: MMB609/CT93558 efter ha blivit stulen och använd som flyktbil vid det spektakulära rånet i Hallunda centrum där rånarna kört in en annan bil i centrumet och skjutit med automatvapen. M5an ser till synes ok ut, men står numera på Upplands bildemo. Länk Blir JÄVLIGT förbannad på sådana personer, det är en sak att vara kriminell, men förstöra fina bilar... Straffet borde bli att putsa hjullastare i Kiruna gruvan för resten av livet. Kan vara idé med GPS-tracker och dold strömbrytare. Mvh Stephan |
|
| När man köper en M5 som är stöldbegärlig så tycker man att BMW skulle satt in en startspärr som man inte kan manipuleras.stephan det där med kirunagruvan gillar jag men det hade varit bättre om dom åkt ner i ett vattenfyllt hål i gruvan | |
|
Nu fick jag länken att funka... Får inte denna länken att visa bilden. "ser ut så finns en importerad #065. 424 och 065 har jag fotat. [LÄNK]" //Asik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.