|
|
|
|---|---|
|
Har nu haft mina nya F10 520d xdrive 2016 i 2 månader och jag kan konstatera: - multifunktionell display har låg upplösning. Pinsamt för en bil i 500k klassen 2016. - Bluetooth och iPhone lirar inte så jätte bra. Kan inte läsa mejl, endast nya sms kommer upp i skärmen. Har inte stort förtroende för BMW på denna front då dom verkar ligga långt efter andra tillverkare. - Harman Kardon stereon är en besvikelse. I äldre BMW modeller har dom haft förinställda inställningar. - I comfort körläge finns ett viss lagg när man trampar gasen hastigt. - Lane Change warning kan för för sig att blinka vid filbyte trots att ingen bil finns bakom mig. - Dom svarta panelerna längs inredning blir snabbt repig. Hur rengör man dom ens? Nu över till det positiva, den är en äkta "driving machine" :) | |
|
- Dom svarta panelerna längs inredning blir snabbt repig. Hur rengör man dom ens? Jag dammsuger med borste och sen tar jag en urvriden mjuk trasa med lite yes på och torkar av. Eftertorkar med en torr. Om du redan har fått repor kan du ta bilpolish och "vaxa" ytorna. Maska om du är noga. Rör sen inte ytorna alls, så slipper du mer repor sen. //Lasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.