|
|
|
|---|---|
|
Hej! Söker som sagt hjälp att koda lite på min BMW från 2013. Bor i Uppsala, men kan åka för att möta upp om det skulle behövas. Det jag önskar göra är att bl a "koda" in leddimljus ev. låsa upp blåtandsstreaming (all hårdvara finns) Koderna kan jag ev fixa, men har varken kunskap eller utrustning. Skicka gärna PM eller ring/sms om du har utrustning/kunskap och vill tjäna en peng. Lars 072-547 68 44 | |
| Är du säker på att hårdvaran finns till BT-streamingen? Har du inte Navi så ska du heller inte ha hårdvaran, vilken finns inbyggd i NBT-navin. För bilar utan NBT krävs Comboxen i lastutrymmet och den har du bara om du faktiskt bockat i BT-streaming eller om man har någon teleservice eller vad det nu var. I Kanada exempelvis så får de den per automatik även utan att bock i något specifikt, det gäller inte Europa. Den är lätt att kolla upp, lyft på golvet i lastutrymmet så ska du kunna se den där om du nu inte redan gjort det och vet att den faktiskt finns där.. isf kan du bortse från allt jag skrev :) | |
|
Största navin finns, även teleservice, remote och apps. Så är rätt säker, dock inte 1000! Hjälp med belysning vill jag ha i vilket fall :) |
|
|
Du har pm |
|
Verdi |
Välkommen Lars! :) Det är min gamla englandsbil. Snyft. Hoppas du får igång bluetooth-streamingen! Var själv lite inne på att göra det för nåt år sen men nöjde mig med sladd... Den är ju väldigt sen för att vara en -13. Byggd 21 juni 2013 om jag kommer ihåg rätt. Så den kan ha rätt hårdvara. Men det går väl att kolla på Länk ? |
|
Tack Mårten :) Jag hoppas det jag också, vad jag kan läsa mig till borde det gå! Bara hålla tummarna! |
|
| Men har du stora navin, dvs NBT, så är saken klar - programmera på bara! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.