|
|
|
|---|---|
|
Har svårt att bestämma mig om jag skall slå till. Är rädd för att det kommer låta för mycket med Race jämfört med Sport. Vill gärna höra båda varianter "live", dels hur det låter i kupén och utanför bilen. Finns det någon vänlig själ i Skåne som kan bistå mig? Pm:a mig :-) | |
|
M5 E39 med Eisenmann SuperSound (äldre system, motsvarar "Race" om inte ännu liiiite högre) plus SuperSprint X-pipe. Kallstart så låter det bra högt den första minuten typ. Sedan betydligt mindre när "luftpumpen" slutar gå. Ljudnivån är inte störande, men visst låter det mer när man drar på. Inga störande ljud vid långfärd. Inga problem hos Bilprovningen. Köpte Eisenmann dämparna beg o de såldes pga att den ägaren fick nerslag på ljudnivån om jag inte missminner mig. Han hade även han SuperSprint X-pipe på sin. Det skall till en jääääkligt kinkig tekniker med en dålig dag för att man skall få anmärkning. Jag kan kanske bistå, men isf en helg, o med kort varsel. Och du får isf ta dig till "min ort". "Race" utan X-pipe låter mindre, så skippar du X-pipe så är det Race du skall ha, utan tvekan. |
|
|
Låter lovande, får bli en helgutflykt till din ort. PM:a dina kontaktuppgifter. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.