|
|
|
|---|---|
|
Har oturen att få ratta en Golf kombi med DSG-låda dom kommande veckorna. Fyyy vilken tråkig bil på alla sätt, den är för perfekt och korrekt. Tycker dessutom att DSGn är ryckig och nästan osmidig. Så var det förmedlat.. /Borgen | |
| Ok. | |
|
Hoppas du får tillbaka din 116 så fort som möjligt, den är ju så mycket bättre på alla sätt... MVH Christofer |
|
|
Jag har kört Golf TSI 105 6vxl, Golf TSI 110 6vxl och Golf TGI DSG och har helt motsats uppfattning. Jättetrevliga på alla sätt förutom motoreffekten, roliga att köra. Jag hade valt en sådan före 1serien (förutom M135i) trots framhjulsdriften, funderade på en Golf VII TSI 140 Variant (sportcombi är något VW Sverige kom på under konferensen: hur får vi över Saabägare till oss, inget höjdarbeslut direkt) men det blev en VW med dubbel effekt i stället:). crille82: Kul med en A8-16!! Stephan |
|
|
Idag hade jag nog också valt golfen, eller kanske en Leon. Körde en polo TSI förra veckan och var riktigt imponerad. /Borgen |
|
| Man undrar ju då varför du skapar en tråd med den titeln och innehåll, årets mest meningslösa tråd?! | |
|
Jag är jättenöjd med vår Golf TDI, manuell iofs, väldigt mkt bil för pengarna, 105 hk /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.