|
|
|
|---|---|
|
Läste en artikel på Länk om ett däckföretag som fixat viktsensorer??, har aldrig handlat där men det verkar ha schyssta fälgar tänkte dock höra med er om de är seriösa, till sommaren har jag tänkt köpa dunlop Länk tillsammans med en fälg som heter 314 Tacksam för alla tips!!!! ^/Sivat | |
| //sivar *** | |
| Ja kör en 318 kanske bra att tillägga | |
|
jag köpte fälgar från ABS nu för några veckor sedan. snabb leverans iallafall och navringar, bultar och liknande som behövdes följde med. Jag använde dock originalbultarna från min bil med låsbulten. Finns även en rabattkod på 800kr från garaget.org (rabattkoden är garaget) Fälgarna känns att vara i bra kvalitet än så länge! Jag har dock bara haft de på bilen en vecka så kan inte uttala mig så mycket om lackkvalitet/hållbarhet. Vilken storlek var det du tittat på? Länken till däcken fungerade tyvärr inte. Sen skulle jag kollat på tex prisjakt Länk för däckpriser då de däcken jag kikade på när jag köpte kostade nästan 500kr mer per däck hos ABS. Finns ju vissa sidor som kan skicka direkt till monteringspartner med. |
|
|
LoLzer tack för svaret, jag var precis där och köpte Länk dom var trevliga och visade mig ungefär 12 olika fälgar. köpte bara fälg, däcken var lite dyrare än dom på prisjakt. ska få med lite bilder här tänkte jag så fort allt monterats vet inte vrf länken strulade testar igen Länk btw Ringde dom angående rabattkoden som du nämde TACK som fan det sa "ja egentligen gäller det webborders men vi lägger in det så att det faktureras 800 kr mindre på ditt klarna konto" :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
| helve de blir fel länk endå jag tror den har cachat min dator, men den heter "dunlop sportmax" ser att den är mkt billigare på prisjakt. tur att jag inte köpte det där. | |
|
Det var så lite så :) alla småkronor hjälper ju då bilägandet är ganska dyrt iallafall! Jag ska försöka slänga upp nå bilder på min med bara jag får bilen tvättad. Kommer lägga in bilderna här Länk |
|
| Skriv gärna så fort du laddat upp bilderna så ska ja titta :-) själv har jag tänkt ladda upp några i veckan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.