|
|
|
|---|---|
|
Effekt Vridmoment Acc 0-100 km/h 2998 cm3 240 kW / 327 hk Miljöklass CO2-värde Reg nr Toppfart Bränsleförbrukn. 176 g/km 7,6 l/100 km BMW 340i xDrive Touring I standardutrustningen ingår bl a 258 Runflat däck 534 2PA Låsbara hjulbultar 575 2VB Däcktrycksmonitor 5DA 423 Velourmattor 6AC 428 Varningstriangel 6AE 494 Stolsvärme fram 853 4AE Armstöd fram 885 502 Strålkastarspolare 8SM 521 Regnsensor 9AA Extra utrustning på denna bil 7LF Model M Sport 19" Lättmetallfälg stjärneker 403 M Automatisk sportväxellåda med Steptronic Takreling slimline matt Sportstolar ZLP Förvaringspaket Interiörlist fin Aluminium Hexagon accentlist fin Svart högglans Park Distance Control (PDC) Bak och fram Harman Kardon högtalarsystem Klimatautomatik Extra 12 Voltsuttag Deaktivering Passagerarairbag Intelligent emergency call TeleServices ytter-speglar, elektriskt infällbara Lane Change Warning Active Protection Driving Assistant Adaptiva LED-strålkastare ZNN Belysningspaket LED-dimljus Helljusassistent Aktiv fartpilot med Stop&Go Instrumentkluster med utökat innehåll M Lädersportratt M Aerodynamikpaket ZPP Individual Högglans Shadowline Individual Anthracit innertak ZIP Innovation Pack Automatiskt avbländbara inner och 3 års / 8000 mil fri service 3 års lackgaranti Navigationspaket Navigationssystem Professional ConnectedDrive Services Remote Services Bluetoothförberedelse Professional samt USB-anslutning Traffic Information Advanced Parking Pack Backkamera Automatiskt avbländbar innerbackspegel Surround View Head-Up Display Lounge Pack Komfortöppning Panorama glastaklucka Solskyddsgardin för bakre dörrsidor mek. 248 Eluppvärmd ratt 2VF Adaptive M suspension 2VL Variabel sportstyrning 3AC Dragkrok infällbar Lack Klädsel 488 Svankstöd 5DP Park Assist 6AM Real Time Traffic Information A83 Glaciärsilver metallic LCSW Läder Dakota Svart | |
Verdi |
Blir nog en fin bil. Färgen känns lite tråkig men each to his own. |
|
Ser bra ut. Frågan är vad du inte kryssat i :) Kanske en individualfärg om du ändå skall tömma bankkontot? |
|
|
Tog en färg som jag vet är lättsåld, skall inte behålla den så länge. Mvh Robban |
|
Verdi |
Men är silver så lättsåld då? Man ser inte många i silver nuförtiden. Jag hade tagit en svart eller mineralgrå. |
| Den är nog de facto redan såld:-) | |
| Kanonfärg! Jävlar vad utrustning :-). GULDBYXOR ;-) | |
|
"Men är silver så lättsåld då? Man ser inte många i silver nuförtiden. Jag hade tagit en svart eller mineralgrå. IP: .." och just därför är silver helrätt. Hur fantasilös är man om man istället ska välja färgerna "alla" tar? Jeez.. OP, den blir skitsnygg, se bara på min :D |
|
|
Slår ett slag för 441 fälgen(18") i Ferricgrå tillsammans med glaciärsilver, kanonsnyggt! Om man nu inte känner att man vill ha 19" såklart :) |
|
Verdi |
Vitoco, Njae. I regel vill man ha så många möjliga köpare som möjligt och det får man om man väljer det som är populärast. |
|
Om det nästan redan är såld är det väl lättast att kolla utrustningslistan med den som skall köpa den? /Anders |
|
| "Nog de facto"? :) | |
|
Verdi, Ja i princip har du rätt, men angående just silver så ser jag absolut inga problem med att han ska få den såld. Vi snackar inte brun här alltså, även om jag är partisk i frågan så anser jag att F3X utan tvekan gör sig bäst i just silver då den verkligen lyfter fram varenda veck och linje som finns, mer än någon annan lack. och angående combon GS med grå fälgar, varsågoda Länk Länk Länk |
|
| Glaciärsilver med M-sportpaket är supersnyggt. (Säger en som också just beställt den varianten). | |
| Hade gärna haft glaciärsilver på min kommande M3, men det hade kostat 35000:- vilket inte riktigt är värt det. | |
|
Får inte missas.... Performanceavgassystemet, ljudupplevelsen är himmelsk. PPK som ger 360 hk är inte fel. Mvh Asken |
|
Verdi |
Nä, silver är ju en färg som inte skrämmer bort så många heller. Är ju rätt praktiskt också. Iaf jämfört med svart som jag hade. |
|
Haha! Så först var det den OTROLIGA M3:an vi skulle dregla lite över som vi bara var avundsjuka om vi sa något om. Du skulle bara ha den en kvart ungefär och sedan sälja. Nu kommer du med en 340i xDrive med ALL utrustning och vill att vi skall säga något om utrustningen för du skall kunna sälja den men sedan nämner du att bilen redan är såld till nästa ägare. Vad är det här för trams? |
|
| *laddar popcornskålen* | |
| @Imolarot. Ja du, jag har redan köpt denna i bil i väntan på M3:an. Den är några veckor bort och fram till dess tänkte jag slippa gå. Frågor på det? | |
| Ja, ägaren av bilen lär inte sakna utrustning. En sak jag hade undvikit är active protection (gillar inte bältesåtdragningen). Silver är snyggt på bilen (jag valde mellan silver och estoril). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.