AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
737

Vilka Backspeglar har jag 520D-2009

JK
15
JKK
520D-2009 M-paket
Hej!
Ska byta själva spegeln på höger sida. Har kollat på tyska sidor men vet inte riktigt vilka speglar jag har. Läste någonstans att dom bytte speglar någon gång 2009 . Den förra ägaren hade beställt 2gg från ebay och fått fel. Bilen är en 520D tillverkad 2009-11. Är det samma speglar som 2008 eller ska jag beställa hem passande F10?
Kan ni tipsa någon bra sida att beställa ifrån?
Jo
112
JohanNilsson
520D xDrive F11-17
Ring närmsta bmw verkstad och beställ med hjälp av registreringsnr. Känns som det lättaste alternativet. :)
Din bil är av årsmodell 2010 och då har du likadana speglar som F10. Bytet skedde vid det Europeiska skiftet till årsmodell 2010. Är det glaset du behöver byta eller hela huset? Kom i håg att det finns en mängd olika varianter. Högglans Shadowline, automatiskt avbländbara/infällbara etc. Förre ägaren har troligtvis beställt 2009års spegel.

Stephan
JK
15
JKK
520D-2009 M-paket
Tack för svaret. Jo Shadowline nämnde han, är det svart innertak på dom? Automatisk avbländbara vet jag inte, infällbara (automatiskt när du stänger av bilen?) nope det är det inte. Någon skrev 1200kr på bmw, från 170kr på ebay...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.