|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Snygg färg. Det första jag ser och stör mig på är nyansskillnaden på höger framskärm och dörr. Vet tyvärr inget om bilen. |
|
|
Precis vad jag reagerade på också! Kan det vara ljuset? Bör ju vara uppenbart vid närmare titt. EB |
|
|
Såldes utav en privat person förra veckan i Mjölby för 215 000 :- Prata själv med den snubben om bilen, samt kunde han gå ner i pris vid en smidig affär typ. Nu har den firman köpt den och lagt ett dröm pris. |
|
| Ja jag såg den ute då också men stog aldrig något pris så försvann den, ja priset är väll lite att ta i :) | |
| Pula: Nej, tydlig omlackering. Jag har ett jobbigt öga för sånt :) | |
| Otroligt snygg, som tur är har jag inte öga för omlackeringar =) | |
|
Säger samma sak som Phoenix M3 tydlig omlackering. Jag har också ett öga för sånt ;): |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Tycker framskärmen ser ut att ha samma nyans som fronten och motorhuven också. |
| Jämför med dörren. Ganska uppebart. | |
|
Jag är också allergisk mot omlackeringar. Bilen är solklart omlackerad. Sätt er vid en riktig skärm, gärna en Retina så får ni se :) ------- //Lövet |
|
|
Bild 1,7 och 9 visar tydligt omlackning. Jag ser inte var gränsen går på vänstersidan dock så jag skulle tro att det är höger framskärmn och huv samt kofångaren som har fått ny lack. Väldigt snygg bil annars. |
|
|
Klantigt att inte kunna få samma nyans om det bara handlar om stenskott, frontsmälld? Skulle inte en proffslackerare fixa det? Snygg bil! Sephang bronze är en av de snyggaste färgerna. Prutläge när man vet att bilen inköptes för max 200k;) Skulle förvåna mig om de får i närheten av det begärda priset, men samtidigt kan jag tycka att det är bra att man försöker hålla uppe priset för dessa bilar. Kan det helt enkelt vara så att de fina svensksålda är på väg uppåt i pris? EB |
|
|
Det är ju båda högerdörrarna som är i fel nyans,hur kan så många se så fel :) Snygg färg för övrigt Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.