|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vart jag kan få tag i detta? Har en BMW 323 e46 år 00. Har ingen erfarenhet av ebay, så vill gärna köpa i Sverige men har försökt att googla fram utan resultat. tack. | |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Tja, det absolut enklaste är ju att bara pinna in hos din BMW-återförsäljare under kafferasten nu imorgon och beställa ett (skulle gissa på att det ligger på runt 5000 SEK men kolla med dem)! Men annars har ju Schmiedmann både original Länk men även en kopia Länk |
|
Finns även annonser på blocket som säljer icke-orginal - har inte köpt själv så jag kan inte uttala mig om kvaliteten. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
jag kanske är dum men jag lyckades inte googla fram eller söka något på blocket? Vilket sökord använde du? mvh |
|
|
Köp inget annat än original...Några exempel: Länk Länk |
|
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Windschott är ju det tyska ordet, så det blir ju inte så många träffar på det på svenska sidor :-) Prova med "vindavvisare" eller "vindskärm" så bör du få några träffar iallafall. |
| Finns alltid några stycken på blocket. | |
|
kan detta vara något ? Länk |
|
|
Jag köpte mitt här: Länk / Mats |
|
| fan har aldrig handlat på ebay förr. hoppades på att hitta i sverige men tänker inte betala 4000 för en på schmeidmans. kanske kan be någon på jobbet att hjälpa | |
| Att handla på ebay är lika "svårt" som att köpa något från valfri "svensk webshop". | |
| På ebay.de (o säkert även ebay.co.uk) så kan du till o med handla som "gäst", dvs man behöver inget konto ens. Du betalar på passande vis o efter inkommen betalning så skickas varan, himla svårt :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.