|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att beställa nya Mercedes E klass för att testa något nytt och (förhoppningsvis) med lite tur slippa fler inbrott. BMW har jag ganska bra koll på när det gäller vilka tillbehör som är viktiga etc. men Mercedes har jag inte så bra koll på. Någon annan som har koll och kan tipsa om vad som är viktigt? Funderar nu på Fleet edition Kombi Drag Vinterpaket Automat Egentligen gillar jag svarta bilar men är rädd för att det kommer att se ut som en taxi (vilket är E klassens baksida tycker jag) så jag funderar på grå/silver. Finns det fler saker som är "måsten" eller som påverkar andrahandsvärdet mycket? Tack på förhand! PS Tips om bra handlare som ger ok rabatt tas gärna emot. :) DS | |
| Silver eller gråmet låter helrätt liksom specen i övrigt. Kommer inte på nåt mer som påverkar andrahandsvärdet så mycket . Jag skulle möjligen jacka upp till 18-tumshjul men det är enbart för utseendets skull. Men då är samtidigt steget inte så långt till AMG-paketet som torde påverka andrahandssvärdet en del. Lycka till med köpet! | |
|
Gå på 6 cyl, och minst E350, då det märks att man kör en bra tysk bil, kommer till sin rätt då. puttra omkring i en 200 är i min mening waste vänl |
|
| Kombin finns väl inte att beställa förrän i juni vad jag har hört? | |
|
ollen: Vill iof hålla bilen lite anonym så det finns risk för att den ser lite för fet ut med AMG paketet men jag ska kolla, tack! drmonz: Kör nästan bara i storstadstrafik så jag har inte så stort behov av en stor motor men tack för tipset! Snittfart 40 km / tim... pege_76: Är inte något som jag har hört men det stämmer nog. Det positiva är ju att då har man stor chans att komma långt fram i kön? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.