|
|
|
|---|---|
|
Hej. Hur är de? Helt fuffens eller? Grejen är att de har en billig sorento som jag är intresserad av till slit o släng dragare. Kosmetik skiter jag i det fallet bara mekatroniken funkar. Tacksam för tips kanske nån har sett bilen? Historiken verkar ok enligt T-styrelsens register. Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kia Sorento 2.2 CRDi (197hk) Automat Länk Mvh ,Zoltan | |
|
Hej FD-ormen kan inte Kia kvalitet o kostnader för att äga beg. Men personligen skulle jag valt ett erkänt bra märke, och en äldre, t.ex. Subaru eller Mitsubishi, och lagt mig på en 50-60 tusen för en "slit o släng", för att kanske få stabil och etablerad mekanik. em3 |
|
|
Jag drar alltid öronen åt mig när bilfirmor skriver att dom säljer för en kunds räkning. Den här bilen borde en bilfirma inte ha några bekymmer att sälja under eget namn så att säga. Mina fördomar säger mig att det bara är en friskrivning för att slippa allt vad garanti och ansvar heter. Kolla upp vem som verkligen äger bilen, förvånansvärt ofta är det någon som har kopplingar till firman på ett eller annat sätt. Vid ett eventuellt köp gäller samma ansvar för firman som vanligt om affären görs upp i dennes lokaler. Fråga om dom vet om det innan köp och hör gärna hur dom ställer sig till det. |
|
| Ok tack. Känner flera som har sorento inga problem. Bra bil. | |
|
Då så, återstår bara att utvärdera firma och egentlig säljare, ev. garantier mm.. Lycka till!! em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.