|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa 2st 235/45-17 fram och 265/40-17 bak. Vågar man med tanke på våt-egenskaper m.m. Ska tillägas att jag fått bra pris på nya. Har tidigare kört Pirelli,Dunlop, Falken,Goodyear, Michelin, Bridgestone, Pneumunt. Det sista jag har nu är Dunlops SP9000. | |
|
Har Kumho 712 235/40-18 runtom på min. Har haft dem i ca 500mil nu. Har inget alls att klaga på ännu. Att de skulle ha dåliga våt egenskaper och så har jag ej märkt ngt av. |
|
|
Stipenbmw2, beror det på den torraste och varmaste sommaren i mannaminne? ;o) Mvh |
|
|
Jag har 195-65-15 lite väl mycket vägljud tycker jag plus att det skriker lite väl lätt i kurvor... mvh PH |
|
|
Hade Kuhmo 712 på förra bilen det är ett mellanklass däck därav prisbilden. Om du kör normalt och inte bankörning så är det ett helt ok däck. Men det är inte i samma klass som många dyrare däck, därmed inte sagt att dyrt alltid är best. Mvh Sleeperix |
|
jeppen |
Jag har Kumho 712 235/40-18 runtom på min e39:a. Jag är mkt nöjd med däcken. De går tyst och mjukt jämfört med mina tidigare Falken. |
MGL |
Jag har kört sen i maj-02 på kumho 235/40/18 (712) (540 Touring E34) även en del motorvägskörning i kraftigt regn,jag är mycket nöjd med däcken. |
|
540 Touring: Själv kör jag på Kumho 712 (235/45/17 runt om) och är helnöjd, hade 712 även på min före detta Z3'a (18 tums). Kanske inte det absolut bästa däcket, men klart prisvärda. Det blir säkert Kumho för mig nästa gång också... roadZter |
|
|
Tack för tipsen! |
|
|
Kör med exakt den dimension o däcksfabrikat som du och jag har verkligen inget att klaga på efter ca 2000 mils "test" Diesel Performance..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.