AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.493

Har lite funderingar kring z-modellerna

Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
Kanske lite dum fråga men hur ser man ifall en z-bil har in och m-sport utr? Är det som alla andra bmwn? Står det som vanligt i utrustningslistan? :)

tacksam för svar!

/Med vänlig hälsning, Jani
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Den enda Z-modellen som erbjudits med M-sportpaket är senaste Z4, kaross E89. Däremot är M-sportratt vanligt förekommande på Z3 vilket många ägare tror betyder att bilen har någon form av M-paket. På E89 står det i utrustningsspecen om det är M-sportpaket, koden är 337.

/Masten
Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
Okej. TAck för svaret, jag går i tankarna att köpa en e86 och där har säljarna skrivit "m-paket" men är som sagt bara stolarna och ratten :).
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

Finns massor med M prylar till z4 e 85 / e 86 :)
Dock inga m paket från fabrik .
Finns b.la : /// M :
Stolar
Ratt
Växelspak knopp
Instegs lister
M chassi
Front
Sidokjolar
Bakdiffusor
M fälgar

Finns inget m fotstöd , men man kan ta från en annan modell å modifiera lite :D
ALLT går att eftermontera och beställa smidigt på BMW , men billigt blir det verkligen inte .......

Länka objektet du är intresserad av så berättar vi vad som är äkta M prylar å inte :D
Stort missbruk av M när det ska krängas BMW .....

Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
Jo vet att man kan kränga på o efterhand men var ute efter just det när folk skriver "m-paket" i annonsen på e86orna men det enda man får från fabrik är väll stolar,chassi och ratt till dom om jag inte har helt fel? M-kjolar etc sitter väll bara på z4m? :)

Nyare z4orna kan man beställa m-paket till vet jag :). Inga eftermarknadsgrejjer blir det för min del då jag sett priserna :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.