AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
13.865

Inköpstankar F11 skillnad före/efter LCI?

Sida 3 av 3
Verdi
Jag hade behållit X3:an. Den är ju inte lastgammal och det blir säkert billigare än att köpa en ny 320d. Och så mycket mindre är inte 320d. Bara lägre. :)

Ska kolla på en Audi Allroad 218 hk också efter tips från coachen Med känsla. :) Hoppas hinna med det imorgon.

Ska även provköra två F11:or. En med komfortstol och en med sportstol. Samt antagligen åka och kolla på den där 435:an trots allt. Är ju riktigt läcker och 0-100 på 4,8 sekunder är en fin bonus.

Får vara glad om jag hinner jobba nåt alls. :)
ga
2.767
gaspo
E91 320dA -09
Kan bara skriva att Allroaden A6 är magisk. Otroligt skön o köra o kvalitetskänsla i Världsklass. Vilket iofs de flesta Audi har,kvalitetskänsla då. Inredningarna i Audi är ju magiska. Har ingen erfarenhet av F11 alls säkert en ypperlig bil.
Verdi
Vet inte vad det är. Har ägt Audi i 11 år tidigare och har alltid varit så nöjd att jag tog steget till BMW för 7 år sen. Mycket roligare att köra och de har hållit mycket bättre också. Men det är klart. Audi har väl utvecklats också.

Sen blir det ju jäkligt muppigt att ha en XC70 och en Allroad på uppfarten. Kan liksom inte komma ifrån det. :)
Verdi
Det blev 435:an. Provkörde både en F11 och en F07 igår och det lirade inte riktigt med mig. Fina bilar. Tysta, bekväma, lyxiga... Men ärligt talat inte särskilt roliga att köra. En sävlig familjebil har jag redan. :)

Gillar faktiskt Volvon. Har en härligt oöm bruksig känsla. Det gör liksom ingenting att grabben sparkar på framsätet med leriga skor. Bilen är gjord för sånt. Plus att den är tyst och bekväm och har all utrustning jag vill ha.

Blev lite konstigt det här. Ångrade ett tag att jag sålde 330:n men nu är jag nöjd till sist. Ekonomiskt går det på ett ut ungefär. Tanken var från början att spara nån tusenlapp i månaden men hjärtat vann över hjärnan (330e/i3).
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Grattis! Du blir säkert nöjd med den :)
Och så kan du börja fila på säljannonsen med en gång, hur kommer du kunna matcha "all utrustning"... ;)
Verdi
Ja, Gran Coupen bilen är grymt läcker, och oväntat rymligt bagage också. Nästan som en kombi faktiskt. Så här i efterhand så var det ju självklart att det skulle bli en sån. :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.