|
|
|
|---|---|
|
Behöver byta bakdämpare på min bil, men tycker att den har börjat hänga en del över bakvagnen också så jag tänkte även byta fjädrarna i samma veva. Till saken hör att bilen är sänkt av tidigare ägare, men vet inte hur mycket. Höjden är bra, men jag vill absolut inte ha den lägre, så jag skulle behöva veta höjden från nav till skärmkant på en original E91 335i M-sport och skulle uppskatta enormt om någon kunde ta en tumstock och några minuter i anspråk och mäta upp det på sin bil? | |
| Min 320d -11 touring är utrustad med M-chassi original eller vad det nu heter, kan mäta i em om du vill, vet dock ej om det skiljer på en 335. | |
|
Det får du gärna göra, så vitt jag vet så är höjden densamma. Om jag utgår ifrån den så blir den väl i värsta fall lite högre än innan, om det nu skiljer nåt, och det gör absolut ingenting. Tack på förhand! |
|
| Ca 34.5 cm, med slitna 225/45-17 :-) | |
|
Tackar! Och det var bak, från navcentrum till skärmkant? |
|
| Precis! | |
| 33.5cm på höger. 33cm på vänster. Är inte säkert att den står plant över framvagn. 335i touring M-sport LCI 2009. Mätt från centrum på fälgkåpan till skärmkant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.