|
|
|
|---|---|
|
Personen hade tydligen stått och meckat med den under flera timmar på fredagen......Suck. | |
|
Ojdå, det var tråkigt... Var det grannarna som har sett någon främling stå och mecka med din bil? Hur lång tid hann passera från bilstöld till anmälan? /Mats |
|
| De hade inte sett personen men noterat att bilen stog med huven öppen från o till under dagen..... | |
|
Verkligen trist, lider med dig, hoppas den hittas snabbt alt. du har entusiastförsäkring. Min stals vid denna tid 2014, den tog sannolikt Polenfärjan - så håll utkik mot Nynäshamn. |
|
|
Beklagar, otroligt trist. En Daytonaviolett 94a stals förra året i Stockholm, har för mig ägaren bodde i Nacka/Värmdö. Det är enligt mig mer sannolikt att bilarna stannar i Sverige och plockas ned. Spana i olika garage i förorterna eller ute på visjan i Stockholms län. Fanns ett gäng som stal Audi RS4 B5 i parti (10st eller något sådant) Åkersbergatrakten till exempel. Stephan |
|
|
Länk Ligger nu på larmtjänst hemsida |
|
Jamtime |
Beklagar verkligen! Gör ont när jag ser den fina bilen på bilden! |
|
Jättefin bil. Hoppas verkligen det löser sig på bästa sätt för dig. /Mats |
|
|
Det är verkligen en mardröm... Hoppas att det löser sig för dig, helst att bilen kommer tillbaka hel och ren. mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.