|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Den här var till salu under annat namn tidigare, annonsen innehöll en hel del felaktigheter såsom att enda ägaren tidigare var en 75årig man & att den var importerad från Tyskland.. :-D Enligt annonsen har den gått 10K mil men i själva verket 19K+. Länk Länk | |
|
Hej, Uppenbarligen vet du något, som åtminstone inte jag kan sluta mig till genom dina länkar. Men om du kan styrka ditt påstående, tycker jag att du skall trycka på annonsens länk, "Anmäl annonsen". Jag hade gärna gjort det själv, men jag kan inte skilja den ena blå cabben från den andra... ;) /Lennart |
|
|
YBE994 = chassinummer WBSBR92020EH76371. Kolla vad det står i den polska annonsen med samma chassinummer som mätarställning. ------- //Lövet |
|
|
andreas...: Ok, det var den ena halvan. Men den avidentifierade på Blocket kan åtminstone inte jag "återindentifiera". Låt vara, att YBE994 är en f d polack som nu är skruvad, men *jag* har absolut inte tillräckligt på fötterna för att säga att det är den som nu finns på Blocket. Det kan bara Jemej eller någon annan som är insatt. /Lennart |
|
| Den lämnade fabriken med ratten på höger sida... | |
|
Anmälde den första annonsen som kom ut då reg-nr inte var maskerat, den plockades bort. 2 dagar senare dök nuvarande annons upp med maskat reg-nr. Namnet på annonsören var ändrat och orten ändrad från Falköping till Skövde. Jag har en skärmdump på orginalannonsen på Blocket om någon någon är intresserad av bilen i fråga. |
|
|
Tack för infon. Ta och lägg upp annonsen på forumbilder.se och länka till den, så anmäler jag under tiden. :) /Lennart |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Den ägs inte av Maria Ekdal heller. ;) |
|
lenwib: Jag har redan anmält nya annonsen men iom att den saknar regnr på bilderna så kan inte Blocket göra något.. |
|
|
Ursäkta bilden :D Länk |
|
|
Jag har också anmält och länkat hit. Om inte detta hjälper, d v s att insiktsfulla anmälningar - dit räknar jag inte min egen - inte tas på allvar, borde Blocket införa någon sorts rutin, där bilen i en annons åtminstone inte får vara anonym gentemot Blocket. Hur det nu skulle kunna kontrolleras... Men Blocket har alldeles säkert höga ambitioner att bleka bort den generella B-status som nästan alltid tonar fram, när "annonser på Blocket" nämns. Jag är helt övertygad om att pannor läggs i skarpa veck hos ansvariga. /Lennart |
|
|
Bra tänkt! Mvh Jimmy |
|
|
42000 zloty är väl typ 90 000 SEK? Billiga bilar i Polen... ? Föredömlig Polsk annonssida (eller vad det är) när chassienummer framgår, där har Blocket något att lära. Öppnar upp för sökningar internationellt. Det finns ju sidor för att kolla vad fastigheter tidigare sålts/annonserats för, chassienummer i annonserna eller registreringsnummer skulle ju öppna upp även för den möjligheten när det gäller bilar. //Stenback |
|
| Nu är annonsen nerplockad. Imponerad av Blockets responstid, tog bara någon timme efter anmälan så här på lördagskvällen. Frågan är varför den inte plockats ned tidigare om ni också anmält? | |
|
Ute igen.. Länk |
|
| Länk | |
|
Nu är den åtminstone tillbaka till 19000+ mil. "Bytt mätare"... Kul! Men även om jag hade varit intresserad av en M3, hade annonsen gått bort ändå. Inte inbjudande precis. Lennart |
|
|
Måste bara säga en sak tyckte de va rätt kul o följa denna diskussion men även o får se hur ni äckliga människor kränker andra personer och lägger er i andras saker. Leker låtsas poliser bakom en skärm gör anmälningar hitt o ditt vafan är eran jävla problem eller ? va har ni med saken o anmäla annonser o forska kring detta e ni nån slags av FBI eller cia agenter ?? Nej!! ni är bara ett gäng äckliga små idioter som sitter bakom skärmen och försöker leka fina grabbar jag som en tjej bryr mej inte direkt vad andra gör och inte gör. Låt oss prata om denna m3a jag personligen känner ägaren som köpte denna m3a av en jävla polack och den nya ägaren blev blåst av polacken så innan ni hoppar på nån i förvägs era jävla äckliga kryp forska ordetligt eller ge fan i o gräva alls Han visste inte från början att bilen hade gått 19+ efter ett tag så fick han veta det och åkte ditt för o leta efter polack jäveln men tyvärr så e han borta!! Nu så tydligt skriver han att bilen har gått 19+ och till er som gillar o gräva o lägga näsan i blött ge fan i de!! hamnar ni bland en fel människa så kan ni råka illa ut äckliga idiot jävlar och nej jag hotar ingen bara påstår vad som kan hända med såna som er som lägger i sej i andras saker.. Man blir så jävla trött på såna som er att man måste ta o prata på den här visset varför skall de vara så för ??? Lägg er inte i andras saker om ni inte vet tillräckligt även om ni vet vafan angår de er ?? Bara om ni e inte nån slags av agenter som ja nämnde ovanför då får ni säkert leka. Ja och ja vet ta de här exakt som ni vill men man lägger sej absolut inte i andras saker även om bilen är sönder skruvad eller ej och jaaa jag vet ni gör detta för o varna andra men fortfarande så e de inte era jävla grej vill ni forska ja visst de finns massa annonser på blocket gå igenom alla anmäl alla som har fiflade bilar idiot jävlar. Skaffa er ett liv eller nått ist för o bara hoppa på folk som ni knappt vet något om. Ja vill inte se några jävla kommentarerom denna biljäveln äger ni bilen ? nej har ni betalat för den? nej har ni blivit blåsta ? nej dåså ge fan i o kommentera längre alla här inne är anmälda till sidan för kränkning och påhopp Ha en trevlig dag idioter |
|
|
Vi kommer aldrig att sluta varna för skruvade/krockade Bmw bilar här på autopower!! Det är en sak som är säker😀 |
|
|
Och en sak som är säker här du måste vara helt blåst i skallen Varna hur mycket än du vill ja skiter I fullständigt va du håller på med Om du läser inlägget ja skrev förutt så står de tydligt att ägaren som köpte bilen själv visste inte att mätaren är skruvad men nu vet han och vill inte att andra ska råka ut för det åxo |
|
| Bra att du lyfte tråden bmw-m592, desto mer som skrivs desto större är chansen att en spekulant slipper bli blåst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.