|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har hittat en X5a som jag känner bra över men vill veta lite mer om standard utrustning på X5a facelift. Det jag undrar är Vad ingick i Navi Pro paketet? Vad ingick i Sportpaketet? Och det jag verkligen vill veta är vad som var standard utrustning på en svensksåld sådan exemplar. Är följande standard? 4 zons klima Backkamera + sidokamera och döda vinkelkamera Kurvljus Mycket tacksam för hjälp då jag vill göra affär inom kort Nedan följer en kopia av utrustningslistan på bilen Benämning (gränssnitt) SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE C02 UMFANG EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE ERHOEHTE ANHAENGELAST LENKRADHEIZUNG SPORT-LEDERLENKRAD RADSCHRAUBENSICHERUNG NOTRAD MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL DACHRELING ANHAENGERKUPPLUNG PANORAMA GLASDACH GEPAECKRAUMTRENNETZ WARNDREIECK INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN SCHEINWERFER-WASCHANLAGE PARK DISTANCE CONTROL (PDC) REGENSENSOR XENON-LICHT KLIMAAUTOMATIK STANDHEIZUNG GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. FERNLICHTASSISTENT NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL INTERNET VORBEREITUNG ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. AREA-CODE 2 USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE SPRACHVERSION SCHWEDISCH TRAFFIC INFORMATION STEUERUNG COMBOX Benämning (EPC) urval COP-relevanta fordon Koldioxid-omfång Extrapaket specifik för EU Släpvagnsvikten stegrat Rattuppvaermning Sportratt läder Hjulbultsäkring Nödhjul Bortfallat. modellbeteckning Takreling Släpvagnskoppling Panoramatak elektrisk Bagageneat Varntriangel och förbandspaket Innerbackspegel automatisk avbländade Komfortsaete med minne Svankstöd förare och frams.passagerare Stoluppvarmning förarsida/passagerar Interiörlister alu längsslipade, fint Stralkastarspolare Parkeringsavståndskontroll (PDC) Regnsensor Xenon-Ljus Klimatautomatik Parkeringsvärme Farthållning med bromsfunkt. Helljusassistent Navigationssystem Professional Internet-förberedelse Utökad BMW Online-information Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth Area-Code 2 för DVD USB-/ljudgränssnitt Musikgränssnitt för Smartphones Språkversion svenska Traffic Information Styrning Combox Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) KALTLAND-AUSFUEHRUNG SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA SCHWEDISCH / BORDLITERATUR OELWARTUNGSINT. 30.000KW24MONATE FAHRGESTELLNUMMER.V.AUSSEN SICHTBAR DIEBSTAHLSICHERUNG TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST VERSANDSCHUTZPAKET Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) LM RAEDER STERNSPEICHE 209 KILOMETERTACHO Benåmning (EPC) Utförande för kallt klimat Aterförsäljarslista Europa Fordonsdokumentation svenska Dummy-SALAPA Chassinumret syns utifrån Stöldsäkring Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA Benämning (EPC) BMW LM hjul stjarneker 209 Kilometerräknare | |
|
Hej Kan inte svara på alla dina frågor men backkameran och 4 zons klima är inte standard ivarje fall. |
|
|
Hej! Därav jag frågade för trodde kamera skulle vara standard ifall man hade Navi Pro. Vet du kanske någon sida där det står om all standard utrustning och vad de olika paketen innehöll? |
|
|
Hej! Jag köpte en X5 förra året och letade efter samma sak som du. Hittade denna som kanske kan vara till hjälp. Dock till 2012 års modell. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.