|
|
|
|---|---|
| tjena, så nu när jag tar körkort tänkte jag sälja min Volvo 850 glt å köpa en bmw för högst 40'000, tänkte mig en e36 328ci eftersom att jag ville ha en e46 330ci med M-frånt men upptäckte att dom gick mellan 40-70 tusen, nå förslag av annan bil eller varningar om e36 328ci ? och är dom kul å köra har hört att chassit är bra | |
|
Om Volvon kan hålla något år eller två till är mitt förslag att behålla den och spara ihop till bilen du egentligen vill ha. // Jonas |
|
|
Jag hade en e36 328 för ett par år sen och det är en riktigt rolig bil! Roligare än e46 tycker jag. Men problemet är att de är lite gamla, men lyckas man hitta en fin så är det en sjukt rolig bil. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Håller helt med föregående talare. En 328 e36 är väl en perfekt första bmw? Du får en rostfri cab för 40'... /Mats |
|
| Är det inte bättre att gå på en 328i -E46 och skippa kravet på M-sport? Modernare bil i samma prisklass. Är nog svårt att hitta en vettig E36 328i som ägarna inte vill ha lite väl bra betalt för. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.