AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.079

Nya volvoreklamen

Visa användare
2.014
Brynet
M520dA-16
318d GT-16
520-74
635dA-08 cab E64
530i-90 E34
Är det fler än jag dom tycker att nya
Volvon är väldigt lik F10 från sidan.
Slutsitatet är ändå " det är insidan som räknas"

Mvh Jonas B
Konstig reklamslogan att ha på en helt ny bil.
Typ ja, vi vet att den är ful men den är iaf snygg inuti.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Tycker också den är lik f10. Känns lite ängsligt att skriva att det är insidan som räknas.
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Påminner lite im Opels "skönheten kommer inifrån". Kanske en anledning att Volvo, Opel, Audi/VW/Skoda, Ford m.fl aldrig riktigt når fram till den sk. "premium-statusen" som det hela tiden snackas om...

/J.I
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Påminner lite im Opels "skönheten kommer inifrån". Kanske en anledning att Volvo, Opel, Audi/VW/Skoda, Ford m.fl aldrig riktigt når fram till den sk. "premium-statusen" som det hela tiden snackas om...

/J.I
Visa användare
1.360
d.fagersten
Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05

Sommarbilar
Ford Scorpio 2,9I GLX -94
Mercedes E55 AMG -06
Mercedes 500E -92

Tror snarare de tänkt såhär. Trotts att det är den snyggaste och vackraste kaross de bygger idag så är det ändå tekniken i bilen som är revulutionerande. Jag är ingen Volvokille men måste medge att nya XC90 och S90 kommer rejält piska konkurrenterna på fingrarna vad gäller tekniken och motorerna. VW koncernen är omkörda så det skriker om det, nya Passaten är ju ett skämt som exempel.

Möjligen kan nya Bmw 7 serie eller Mercedes också ligga i topp men Volvo är idag inne i en fas som leder dem framåt i rasande fart och de förnyar sig ordentligt nu. Sen tror jag dock det är farligt för Volvo att en vanlig familjekombi kommer gå loss på en halvmiljon som det talades om men ser man priserna på S90 borde V90 ligga i samma nivå när den lanseras.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.