|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, vad kan detta vara som låter? Länk Det ljudet jag syftar på hörs bäst vid ca 0:23 samt 0:43. Ett ljud som jag bäst beskriver som ett kedjeljud, eller två drev som går mot varandra. Jag har inte hört detta innan och undrar vad det är? Kan det vara något som är dåligt? / Lars | |
|
Jag hör inget konstigt? Är inne på min 4:e x35d men kanske missar något som inte återges av filmen. Du vet ju hur ljudet låter och vet var du ska lyssna efter, sorry :/ Edit, vid de tidpunkterna filmar du ju inte ens i närheten av kedjan och det e ju i alla fall positivt :) _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
| Jag har varit och kikat på 2 535d som inte haft det ljudet, och det är därav som jag frågar. Det är inte från kamkedjan det låter, jag säger bara att det låter som en kedja för att förklara ljudet. | |
| DU ska bör nog lyssna lite på dina remspännarhjul det finns ett ljud i bakgrunden som kan vara ett lager i remhjul | |
|
Hej låter som servopumpen Vi byte motor på en merca på jobbet och den lät exakt så som din på slutet av filmen På den var det servopumpen som låt så och den sitter ju precis under kåpan där du filmar Kolla nivån på oljan Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.