|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag satt å tittade på coilovers till min e46 touring -04 med M chassi. Jag tittade först på ett par TA men sen såg jag att dem tydligen inte passade på M chassin eller m3, är det någon här som skulle kunna länka ett par coilovers till ett vettigt pris som passar till min? Tack!! /// If god does´nt drive BMW, then why are the sky blue and white? /// | |
| Undrar samma...? | |
| Ebay har ju ett gigantiskt utbud. Kport/D2 har till bra priser. | |
| Är det tyska ebay du syftar på? Vilken sökning använder du för jag kan inte hitta giganiskt mycket? | |
|
Jag köpte TA Technix till min. Dom passade trots att många sa att dom inte gjorde det. Det man behövde göra vara bara att såga av styrtappen ca 5mm på hylsan som sitter i "fjäderbenssätet". Kortare stag krävs. Köpte mitt hos Getlow. |
|
| @aj13 kan du skicka en länk till vilka du köpte? Kan du skicka till mig privat har några frågor :) | |
|
Länk Hittar ingen mail i din info, ange i svar så kontaktar jag dig. |
|
|
Har dock inte moterat bak än. Men problemet folk har nämnt är att det inte passar fram men det var som sagt inga problem. |
|
| Nej, jag sökte på ebay.com och får mängder med träffar på coilovers till e46. Sedan får du läsa i specifikationen om det passer m-chassi. Sök exempelvis på ord som "m-sport". Finns i priser från 2500:- och uppåt beroende på dina krav. | |
| j.alvin: Tack för svaret!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.