|
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva byta dämpare fram på min 530i då de börjar gjort sitt, men nu när jag ska beställa nya så är jag osäker på vilka jag ska beställa då jag inte har koll på om det är Standard eller M-chassi. Någon som vet hur man kan kolla det enkelt? | |
| Ge VIN eller regnummer så kollar vi åt dig! | |
|
SMH582. VIN nummret kan jag kolla i eftermiddag isåfall om det behövs |
|
|
Inget sportchassie! Vehicle Identification Number WBADT51070CE72344 Type DT51 Model 530i - EUR Development Code E39 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M54 Displacement 3.00 Power 170 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Anthrazit Metallic - 397 Upholstery Standardleder/grau - N6TT Production Plant DINGOLFING Production Date 2001-04-18 Standard Equipment 266 Lt/aly Wheels Radial Spoke 48 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 661 Radio Bmw Business 851 Language Version German Options 235 Trailer-hitch With Removable Head 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 441 Smokers Package 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 650 Cd Player 710 M Leather Steering Wheel 785 White Direction Indicator Lights 842 Cold Climate Version 863 Europe/dealer Directory 885 Swedish / On-board Documentation 896 Daytime Lights Function |
|
|
Tack för snabbt svar på min fråga, Men vart finns denna information att hämta? |
|
|
Chassinummer går att hitta vid sökning på registreringsnummer på transportstyrelsen.se. Med hjälp av chassinumret kan du kolla utrustningslistan med t.ex. bimmer.work |
|
|
Okey, kan vara bra att veta till en annan gång, Tack ska ni ha =) |
|
|
Googla "BMW Vin decoder", det finns ett antal olika och några ger mer information än andra. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.