|
|
|
|---|---|
|
Såg att det kommit ytrost alldeles i nedre kanten i lucköppningen. Längst ner mot stötfångaren så att säga. Går detta på garantin eller är detta att begära för mycket? Vet ju att de bedömer från fall till fall men har någon lyckats få genom detta? | |
|
Hej. Jag har samma på min. Efter att ha frågat BMW fick jag till svar att dom endast tar det som garanti om det är i anslutning till glasluckan.. Du kanske har mer tur än mig, jag frågade BMW i Malmö. /Jonas |
|
| Undra vart BMW's goodwill försvann? | |
|
Fråga, fråga, fråga! Fråga på olika ställen som är auk BMW. Jag hittade en blemma/galvsläpp bakom registreringsskylten på min sedan. Var på BMW Mölndal, dem sa nej. Var på Wölkes, dem sa nej. På Bmw Borås, dem sa nej. Åkte förbi Wölkes igem och fick svaret nej. Ringde till BMW Borås igen efter ca 3 månader och frågade, då sa dem "kom och visa skadan efter semestern, då har vi fått nya pengar för goodwill, det är större chans att få en goodwill godkänd" Sagt och gjort, åkte till BMW Borås efter semestern och fick skadan godkänd på goodwill. |
|
|
Jag hade rost i kanten mot regljuset. Fick åtgärdat på garantin en ny baklucka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.