|
|
|
|---|---|
| Hur många av er skall på BMW träffen i Knutstorp, kan vara kul och se om det finns något intresse här, Mvh Palle | |
|
Jag och tre till från norr 160 mil , enkel resa Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
| Oj Krister det var långt, kör försiktigt, jag själv har 2 mil, Mvh Palle | |
| själv har jag 1,8 mil roliga vägar dit | |
|
Jag ska dit(med Alpinan såklart!) och åker dit i konvoj från Stockholm(BMW/Solna) med BMW-klubben, det vore kul om så många som möjligt kunde sluta upp för gemensam avfärd. Avfärd sker från BMW i Solna klockan 10.00 på fredag. Mvh Micke t/ 328-96 520-92(till salu!) B6 3,5-89 |
|
Danne W |
Är det nu på lördag. Och vilken tid är bäst att komma? Mvh Danne W |
|
När é träffen???? Tid, datum???? |
|
|
På www.bmwcs.com finns mer info. eleer här nedan: Program för BMW-träffen 4-5 augusti Lördag den 4 augusti 07.00 Registrering och anmälan 09.00 Träning för BMW Cup 10.00 Träffen inleds med välkomsttal. 10.15 Genomgång för bankörning (obligatorisk för att delta i tjej och bankörning) 10.00-17.00 Aktiviteter på banan -Bankörning -Tjejkörning -Familjekörning 12.30-1300 Deltävling i BMW cup 14.00-15.30 Master Starter 17.00 Barnen trampbilsrace 18.00 Gemensam middag Söndag den 5 augusti 07.00 Registrereing och anmälan 09.00 Träning för BMW Cup 10.00 Genomgång för bankörning (obligatorisk för att delta i tjej och bankörning) 10.00-17.00 Aktiviteter på banan -Bankörning -Tjejkörning -Familjekörning 11.00-11.30 Deltävling i BMW cup 13.00-15.00 Master Starter 15.00 Prisutdelning 17.00 Träffen avslutas. |
|
| Träffen är given för oss skåningar - eller? | |
| Japp den är given, jag kan varmt rekommendera ett besök i helgen, för er som aldrig har varit där, trevliga människor och mycket underhållning, samt fina bilar, Mvh Palle | |
|
Klart man ska dit! Jag åker med Krister. 300 mil Compact är bra för själen! Bara man inte får slicksen i huvet. :-) Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
Även från Göteborg(blivande BMW CS/GBG?) kommer det att bli BMW-karavan ner till Knutstorp, så om nån vill haka på är det bara att komma till Shellmacken i Sandsjöbacka (innan Kungsbacka från GBG sett). Tid: 07.00. Vi ses ///Tomas 528i -86 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.