|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som har erfarenhet av dessa bilar? Vilken anser ni är bäst och därmed köpt? Svagheter? styrkor? Själv tycker jag mercedes har lite mer "gubbstämpel" men samtidigt mindre "gangster" bil. Audi känns så slätstruken och anonym. Snyggast utan tvekan bmw. Tror Mercedesen är störst, men vet ej hur komforten är. Bara kört bmw och den var nice! vänl | |
|
Jag var mycket nära att köpa en 350T i höstas. Jag anser att bilen har en massa karaktär och särklassig dämpning/pondus på vägen. Nu blev det inte så eftersom mitt favoritkoncept alla kategorier är BMW 5-serie GT. De ligger ungefär lika i pris men BMW:n är ju helt unik i sitt segment. Väljer du mellan dessa tre kombibilar och vill ha något riktigt bra tycker jag du ska gå all in med en 350T, Elegance, de snygga 18"-fälgarna, airmatic och en trevlig inredning. Kan knappast bli fel. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Tegel: Ja jag var och tittade på mercedes, fina bilar, fick dock inte köpa av min fru för hon tycker dom är fula och gubbiga. men men då får jag kanske ångra mig nu :-( såg den nya sedanen som kommerm, snygg!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.