|
|
|
|---|---|
|
Använder i princip aldrig min 335d, blir endast några hundra mil på sommaren. Funderar därför på att sälja den, undrar då vad jag ska sätta för pris - hjälp mig! Svensksåld, 2 brukare (jag sen -11), 5550 mil, avställd vintertid, servad varje år på märkesverkstad, nya 19" fälgar med däck (original 311). Inga bulor, bra skick. Tack på förhand för eran hjälp! Vehicle information Type code UX71 Type 335D (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M57Y Cubical capacity 3.00 Power 210 Transmision HECK Gearbox AUT Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery LEDER DAKOTA/GRAU 60 (LCAD) Prod. date 2009-11-21 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 217 ACTIVE STEERING 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3AC TRAILER TOW HITCH 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 386 ROOF RAIL 4AB FINE-WOOD TRIM BURR WALNUT 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4NA INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS 402 PANORAMA GLASS ROOF 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 601 TV FUNCTION 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 7XA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI 704 M SPORT SUSPENSION 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 752 INDIVIDUAL AUDIO SYSTEM 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING | |
| Följer denna då jag letar efter liknande objekt att byta ut golfen mot. | |
|
Bilpriser säger 236 - 248, men då har jag ju mer utrustning än vad som går att ange där. Finns få objekt till salu, dom är antingen några år äldre eller är sparsamt utrustade samt rullat mer. Jag vet inte om 250 är orealistiskt att begära, synpunkter...? Nypriset var ca 725 (sa bmw återförsäljaren till mig). |
|
|
Låga mil, mycket utrustning och välskött är såklart alltid trevligt, men det är nog främst köpare av entusiastbilar som kan vara beredda att betala för det. Köpare av 7 år gamla dieselkombis tror jag inte värdesätter det lika högt. 250' för en E9X som inte är M3, låter spontant högt. |
|
| Det låter som en fantastisk bil som du såklart ska ha bra betalt för men jag tror du ska vara nöjd om du får över 200k för den. Dyra E91 tenderar att bli riktiga långkörare på blocket och få (om ens någon?) verkar säljas. | |
|
Härligt med synpunkter, det är precis det jag behöver eftersom jag har mycket dålig koll på vad jag ska begära. Då lägger jag mig på ca 200 istället när det blir dags, står avställd i garage ca 1 mån till. Stort tack för hjälpen. |
|
| Verkar vara fin bil, lägg ut den för 225' och se hur responsen blir. Med en välformulerad annons och fina bilder borde du få napp, lycka till! | |
| Patrick! Du har PM. | |
| Då var man hemma efter man tagit över denna juvel! ;) tack för en smidig affär! Helt fantastisk bil i utsökt skick. | |
|
Hoppas du hade en trevlig resa, samt att bilen slipper stå i garage 360 dagar om året! Tack själv, ångrar du dig så har jag ju ett tomt garage... ;-)) |
|
| Var en riktigt trevlig resa hem :) ska försöka köra den lite mer än dig men behålla det fantastiska skicket. Någon vinterkörning blir det icke! | |
| Grattis till försäljningen och köpet! =) Men man blir ju onekligen nyfiken på priset med tanke på vad tråden handlade om. | |
|
Härligt att höra, lite mer "rastning" mår den bra av! GE Jag tänker inte säga det, det är upp till RiBBaN_ om han vill tala om det. Men jag kan säga att han fick den för billigt iaf... ;-) |
|
| GE: Inga större hemligheter ;) Jag har kikat 335d m sport lci ett tag och när detta exemplar dök upp (svensksåld, lci, låga mil, fullständigt perfekt spec och otroligt välskött) så var de bara att slå till. Vi hamnade prismässigt i den regionen du föreslåg i tidigare inlägg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.