|
|
|
|---|---|
|
Har en 525 touring -04 e39. Har sökt mycket på forumet men lyckas i te finna svar på mitt problem. Det händer inte ett skvatt när jag trycker på dsc knappen. Något måste fela nånstans, normalt sett så ska ju lampan tändas och indikera att antispinn är avstängt. Men som sagt, nada.. Nån som har nån koll på detta? Visst är det kul att nån gång sladda, det var så jag märkte att det inte funkade när jag ville dra upp den i ett ställ. Men praktiskt sett så kan den behövas stängas av i uppförsbacke på vintern nån gång om man vill hinna hem innan våren 😄 Jag kör saktare än dig vara för att du inte ska bli ledsen. | |
|
Det kan ju vara så enkelt att det är knappen som är trasig. Om du har diagnosverktyg Inpa kan du testa knappen. Mycket smidigt i såna här fall. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Stereon är bytt till en "vanlig". Kan ju va så enkelt att kabeln lossnat från knappen. Vart billigast skaffar man sådant diagnosverktyg? Jag kör saktare än dig bara för att du inte ska bli ledsen. |
|
|
Får bli att beställa sådant verktyg, kan ju vara vettigt att ha vilket fall. Tack Ola för tips. Jag kör saktare än dig bara för att du inte ska bli ledsen. |
|
|
MrClean, detta har jag på Blocket: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.