|
|
|
|---|---|
Adam318 |
Måste bara skriva av mig lite grann. Har nämligen varit ute efter en vinge till min iS eftersom jag ändå ska på med ny lack. Började såklart leta lite för sent och realcar.se(hittrading) hade leveranstid på 4 veckor och nfs.nu hade ingen på lager men kunde fixa en till det makabra priset 6000:- (SEXTUSEN KRONOR), dock erbjöd han mig köpa en beg. BMW-org. för 3000:- men det blev för dyrt tyckte jag så jag la det på is. Men sedan satt jag och kikade på bildelsbasen och av en ren slump såg jag en bild på en skrotad 325:a på Vimmerbys skrot och mailade dit och bad dom skicka mig vingen till det för mig fantastiska priset 1000:- (+128:-). Fick den iallafall idag och märker att det är en BMW-org. märkt "M-technic". På min födelsedag och allt har jag fått tag på en BMW-original-vinge för under halva priset!! Till råga på allt ser det ju ut som att skruvhålen till den lilla vingen som sitter på bilen nu är precis dom hålen som jag behöver till den nya. Helt underbart! ------Sign.------ Brings Me Womens? |
elof |
hehe ibland ska man ha tur hörru . ..... |
|
Svin ;) jag behöver ochså EN ! Länk Geee mig hardtop !! |
|
Adam318 |
Det var httrading/realcar eller nfs.nu som hade den för rimligt pris 1700:- men 4 veckors lev.tid och ej org. dessutom såg jag att nfs.nu hade en beg. org. för 3000:- ------Sign.------ Brings Me Womens? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.