|
|
|
|---|---|
|
Tycker den lilla vingen som sitter på m3 e46 e skitfin. Finns den att köpa till e36 coupe?? nån som vet?? mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 | |
|
Köp den till M3 E46 kolla bara längden först, det finns en E34 med M5 E39 spolier i USA så man bör kunna göra likadant med 3 serien. MVH Stephan |
|
|
Är också intresserad av den vingen. Undra om den passar rakt av? Böjningen på e46:an bagagelucka kanske inte alls är samma som våra? |
|
|
xpoze: man kanske ska höra med bmw? ---------------------------- Finns på icq: 60288954 |
|
|
Kolla den här: Länk "Kortad vinge ifrån -02 compact." Ser helt okej ut tycker jag! |
|
|
Har faktiskt kollat med BMW. Dom svarar iofs som vanligt att det inte passar. Surfa in på www.autovogue.co.uk och kolla AVR tillbehören till E36. Där finns en sådan vinge. De har tydligen en återförsäljare i Danmark. Hls xpoze. |
|
|
Oki..kollade på den sidan, såg vingen på bilderna men ingenstans där det stod pris och så.. ---------------------------- Finns på icq: 60288954 |
|
|
MalteK: den gula m3an var inte fel alls =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 |
|
|
Nej precis. Jag hittar inte heller pris och så. Har mailat dom angående detta men inte fått svar. Ska maila till den danska importören också. Är nämligen väldigt intresserad av M3 E46 19" kopiorna som dom säljer. Kopiorna är i 18" vilket kanske passar bättre på min coupe. |
|
|
Space-X-plorer: Håller med dig, är det nåt sånt du tänkt dig till våren eller? |
|
|
Mina fälgar som jag har nu är ganska slitna så jag kör med dom i vinter å så. Sen får vi se vad vi har råd med till våren. Hoppas att någon i sverige kanske säljer dom till våren. NFS eller någon borde importera 19" kopiorna. Tror dom hade sålt bra faktiskt. Neppz nu är klockan 04.38. Ska bli gott att gå hem från jobbet och lägga sig snart. |
|
| Kul att få lite komentarer om compact vingen på min m3, har inte sett nån annan med sån än, men det fick sågas o plastas för att den skulle passa:) | |
|
tjena, jag beställde e46-vingen från NFS och ska lacka och montera i samband med annan lackering om ca 3 veckor, den verkar inte passa perfekt, det saknas ca 2 cm per sida till "skarven", men det ´ska gå met lite varmluftspistol och envishet.... jag köpte iofs 2 st, så jag har en andrachans om nåt skulle gå snett, mén jag återkommer efter montering (-sförsöken) ... MVH Philip |
|
|
Tjenare provade vingen från en M5-e39 på min M3-E36 den satt nästan som götet lite för lång (ca:5mm) men en sådan ska på till nästa år!! M.V.H //Fredde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.