|
|
|
|---|---|
|
Min Evo III-läpp hade en uppgörelse med en jordhög och en massa gräs i går på Scandinavian Raceway. Läppen förlorade och splittrades. Vad ska man hitta på nu? Någon som vet vilket material läppen längst ner är gjord av? (skriv inte plast) Nån som vet var man kan hitta en ny (eller beg) och vad kostar den lilla flärpen? | |
Grusse |
Köper du den ny hos BMW så kostar den 2200kr för den nedersa "flärpen". Verkar vara svårt att hitta begagnade, för jag har letat ett bra tag nu utan resultat. Fast jag är ute efter både övre och nedre delen. Här finns en kopia av läppen: Länk £120 för en standard-look och £200 för carbon-look. |
| 2200:- för en plastbit! Nja det är ju kanske inte aktuellt då. Vad är det för typ av material? Någon carbonhejochhå? | |
|
Tillverka en egen ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
| Ja det var ju det jag hade tänkt. Men det vore skoj och veta lite vad det är för material så att man kan hitta något liknande. | |
|
aha.... ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
gör en i plåt... ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.