|
|
|
|---|---|
|
Tjena ny på forumet och har läst vad som skrivits här angående bakrutetorkaren. Mitt problem är att min trögar inte när jag vrider på armen, vad nu gränsen går där? Men det går ganska lätt att vrida den förhand. Kollade säkringarna, nr: 01, 50, och 79 de var hela allihop, från 20ampere till 50ampere tror jag de låg på, så säkringarna verkar det inte vara. hmm... vad har jag missat?? | |
| Kan vara kabelbrott i överföring till baklucka. Kolla det! | |
|
Hej Har hänt mig också, fukt samlar sig runt brickan för vindrutetorkarn. Sedan så rostar den fast, försök o skruva bort vindrutetorkarn o smörj in den så ska den funka. Annars så kan du också söka inlägg med detta problem i forumet, det lär finnas fler inlägg. Lycka till |
|
|
Fixade min torkare för någon vecka sen var pinnen som går ner i hålet till torkarmotorn som börjar säga upp sig och fastnat halvvägs in körde lite första hjälpen med wd40 och drog fram och tillbaka med en tång så nu fungerar den igen, passade dock på att plocka ut axeln och göra rent och fettade in var en massa härlig geggamoja där! Länkade bild om "pinnen" var otydlig : p Länk |
|
| Fan vad bra grejor, ska kolla upp alla tipsen i morgon när jag nyktrat till. Tack alla för er tid, återkommer med resultatet av tipsen:-) | |
| Går det att vrida armen!!! Nyfiken! | |
| Ahh såg nu att det går när shoppinluckan e öppen. Lät jävligt udda annars. | |
| Och det vinnande tipset till en fungerande bakrutetorkaren var "Cykeltjuv", wd40 på tryckpinnen.Knackade med en gummiklubba och skiten ålade ut som en snigel ur hålet. Kanon nu sparade jag x antal kr genom att börja med det billigaste tipset hehe.... | |
| Kul att det var så enkelt! Har klickat hem en ny sån där axelgrej på Ebay till nästa vinter lika bra att ha en hemma : ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.