|
|
|
|---|---|
| Är det någon som provat nyheten från Biltema, ett specifikt modellanpassat slutrör i krom. Ser ju faktiskt riktigt lovande ut. Jag kommer nog slå till på det -hoppas bara passformen är bra. | |
|
Har du monterat detta än? Hur blev passformen? |
|
| Nä jag har ju inte det.. Tänkte att nån annan skulle hinna före och berätta hur det var ;-) Lite orolig för att kapa upp större urtag i stötfångaren bak.. | |
|
Finns ju alltid en risk att det ser tattigt ut med biltemasaker..men enligt bilderna så ser detta riktigt bra ut iaf, frågan är hur de ser ut efter en vinter i saltslask. Angående Diffusorn så finns det ju originalplast att köpa på t.ex ebay. |
|
|
Har monterat ändröret och det ser bra ut tycker jag. |
|
|
Dedär uttalandet kräver en bild @giancarlo ;) Kapade du upp plasten eller köpte ny? Min original plast kommer snart bli till salu..ville mest bara kolla om de finns en marknad. |
|
|
Ska fixa bilder och lära mig lägga upp dem först:) Lämnade in bilen, vågade inte såga i plasten själv(har inte m-paket, så det var tvunget att sågas). |
|
|
Länk |
|
|
Stiligt! Dedär ska du vara nöjd med! |
|
| Vilket lyft, riktigt stiligt. | |
| Fan va snyggt! Gillar den stilen. Värt att kolla upp. Gillar inte svarta utblås. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.