|
|
|
|---|---|
|
Har tittat runt på nfs.nu o bildelsimporten o m-style, priserna varierar, e de nån som har god/dålig erfarenhet av dessa företags vita blinkers? Är de någon som har pejl på va de kostar på bmw orginal till en E46 sedan? Den som har flest BMW när han dör vinner! | |
| 6*vita på bmw kostar ca 3500kr | |
|
Är den allmänna erfarenheten / uppfattningen den att passningen är mindre bra på ICKE original-glas? Om inte vilka rekommenderas? Erfarenheter? __________________________________ Länk |
|
|
Köpte 4 vita till min E36 på NFS. Satte in dessa tog c:a 15 min och skulle testa. Det enda som hände var att det fräste till i säkringslådan och blinkersen fungerade endast på vänster ej höger. Byte av relä, lampor och några säkringar. Kostnad 550 sek. Trodde att allt var frid och fröjd tills en verkstads kille sa till mig att de skall in ett hack till?! Ett hack till? omöjligt det går bara inte. Så min bror den tekniska av oss:) tog ur dem och började att skära i plasten, de passar nämligen inte riktigt. Vi fick skära bort närmare 1,5 cm innan de åkte på plats. Ett tips är att använda den gamla listen från den gula blinkersen. Annars är jag nöjd med dem och det ser bra ut. |
|
|
Bytte själv till vita blinkers runt om för några månader sedan. BMW Original och det gick smärtfritt och passform m.m. var perfekt. Kostar det så smakar det :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Har vita baklysen från In-pro och de lämnar en del att önska jämfört med original, främst där lamphållarna sitter fast, lite meckigt att få dit dessa men när man väl fått dom på plats funkar det bra. Har även In-pro´s framblinkers och bortsett från att lamphållaren var kass, vilket inte gjorde nåt då det går utmärkt att använda original, så är dom bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.