|
|
|
|---|---|
|
Hur vet man om man har den nya eller gamla fronten på sin E36??? Tänkte skaffa svarta njurar från nfs.nu | |
| Du har garanterat den gamla om din bil inte är krockad eller om ingen har bytt innan. Om njurarna inte lutar inåt mitten i nederkant så har du den gamla fronten. Den nya fronten kom -97 om inte jag är helt ute och cyklar. | |
Red Devil |
de nyare njurens hmmmmmmm! ränder kan vi säga då?!?! pekar utåt och de äldre går inåt, precis som *Haglund* beskrev. men jag tror att de kom 96? |
|
Den nya grillen kom hösten 1996 på 1997 års modell så ni har rätt båda två. MVH Stephan |
|
| Va bra! Då slapp jag ge mig ut och cykla då! ;) | |
| Er det noen som har bilder av den nye OG den gamle fronten? | |
|
Hej Gamla: Länk Länk Nya: Länk Länk MVH |
|
|
vilken front tycker ni e snyggast då ..?? personligen tycker jag den nya !! min bil Länk |
|
|
Enligt min åsikt är den nya snyggare. Jag har precis bytt till 97's frontplåt kombinerat med orginal M3front och det blev ett lyft helt klart. Ser modernare och fräschare ut. Gamla fronten är mer 4kantig och lite tråkigare design. ///Foppa |
|
|
Jag tycker att den gamla ser bättre ut i dom flesta fallen! På vår compact så passar den gamla bättre i alla fall, finns en annan compact på gatan här och den har nya fronten och jag tycker inte att det passar. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.