AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.077

Visning backkamera surround view 6,5 tum skärm

me
364
mephisto
M240i/6 -17
Hej,

Bygger min framtida F82, beställer förhoppningsvis efter LCI, kanske aldrig :) Man kan drömma iaf.

Jag vill speca PDC, backkamera och surround view men inte navi-PRO och alltså gå kvar med standard-skärmen på 6,5 tum.

Någon som vet hur det ser ut? Får man en mindre bildvisning av någon kamera? Man kanske får den stora skärmen ändå för jag har inte lyckats hitta bilder på standard-skärm med surround view :)

Tack för svar

ts
71
tsa
X4 -16
Min säljare sa att surround view ska fungera med lilla skärmen, men då tror jag inte att man ser PDC-funktionerna på skärmen när Surround view är aktiv.
Krävs ju en del extra utrustning för att få surround view, för samma pengar får du navigationspaketet. Frågan är hur det påverkar andrahandsvärdet. Kanske bättre att gå på ett bättre begagnat exemplar som har båda?
me
364
mephisto
M240i/6 -17
Egentligen vill jag ha backkameran men det kräver PDC. Surround view kostar bara 3900 kr extra. Sammanlagt blir det som sagt en del 7100+4300+3900=15300.

Jag skulle helst vilja vara utan men bilen är ganska stor och med begränsad sikt.

På måste-listan finns: DCT, LED, metallic, 19'', rattvärme, keyless.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.