AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.594

Bra värdeökning på E39

He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Denna bilen hade blocketpris 20000kr i lördags i Göteborg ( såldes omgående )
I söndags var blocketpriset 30500kr såldes samma dag
och idag är priset 39000kr
Länk

skall det bli 4st olika ägare på en vecka ?
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Med Blocketpris menar jag begärt pris i blocket annonsen.
Jag ringde på bilen när annonsen varit inlagd i 15 min , då var det en som var före som var på väg
Al
1.392
Alpinabiturbo
i4 M50 -23
E38 740ia -97
E28 535i -87

Haha intressant. Ser ut som förardörr är rostig + rost i framkant i tröskel. Blir nog svårt för att få 39 för den men säljaren har ju gott om prutmån. 20 var ju väldigt billigt.
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Ja det är en del rost på den , även vid båda bakre hjulhusen och vid baklycktorna
Bagageluckan ?
Om man köpt den för 20-25000 så hade det känts ok , men inte mer med all den rosten.
Al
1.392
Alpinabiturbo
i4 M50 -23
E38 740ia -97
E28 535i -87

Såg den övriga rosten nu. För mig är det där en vinterhink.

Undra vad jag skulle få för min 540 med lägre mil, mer utrustning, samma färg och komplett m-sport som är utan rost :)
he
122
herrbritt
BMW 135i Coupe
Audi 1.8t Avant
Volvo P1800
Har den bytt ägare då? Jag har varit med om säljare som har lagt ut rätt eller lågt pris och sedan har den varit "såld" men kommit kort därefter med högre pris. Vid minst ett tillfälle berättade säljaren (samma) att han märkte på köptrycket att priset var för lågt och att han gjorde en ny annons med högre pris för att han trodde att han skulle få mer. För just den säljaren slutadet det dock med att han fick sälja bilen betydligt billigare i slutänden än det ursprungliga priset (bara bästa priset kompisar som kom och prutade fast sa givetvis att domskulle köpa den till utsatt pris per telefon innan dom såg bilen):) Han som sålde bilen gnällde av sig rejält när jag ringde och berättade om mitt intresse...
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Jag ringde på bilen i lördags när den var i Göteborg och ja den blev såld
på söndagen var bilen till salu i Borås
och nu är den i Stockholm
Kommer säkert strax stå 8 ägare på den när sista köpet är registrerat på transportstyrelsen
He
381
Hero02
Audi A4 2018 S-Line
Lite mer info från första annonsen

Det finns några defekter på bilen:
• Höger bakdörr går bara att öppna från insidan
• Bakre vindrutetorkare är trasig
• Yttertemperaturgivaren är trasig
• Skönhetsrost
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.