|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag köpte förra året ett par velourmattor till min E90, ej orginal, via Ebay. Mattorna i sig är inte så pjåkiga men fästet på både förar- och passagerarsidan är riktigt uselt och mattan är lite väl hård. Tittade därför på att köpa ett par orginalmattor och hörde med min lokala (och mycket trevliga) ÅF som gett ett pris på 1400,- för både fram och bak. Någon som har koll på en ÅF som har garanterat orginalmattor till ett bättre pris? Jag såg att Schmiedmann hade några som var listade som orginal men tittar jag på fästena under så verkar det inte stämma. På BMW orginalmattor så sitter kardborrfästet fastsytt i själva mattan. | |
| Kan du inte bara betala 1400kr och få bra mattor? Är väl inte så farligt dyrt. | |
| Jomenvisst kan jag göra det. Och skiljer det bara någon hundralapp så stödjer jag gärna min ÅF. Men, går det att köpa orginalmattor för under tusenlappen gör jag såklart hellre det. | |
|
De här säljer orginalgrejjor: Länk ...men det blir med frakt ändå uppåt "1000 bagis" och väntetid, men det är smidigt! Riktigt prisvärt men inte orginal: Länk |
|
|
Schmiedmann kan också ha original. |
|
| Länk | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.