|
|
|
|---|---|
|
Funderar på den här 320d från 2010 då jag tröttnat på min gamla V70 kombi Länk Ser den vettig ut? Kommer ha den fram och tillbaka till jobbet och kunna njuta av landsvägskörning igen och köra fram och tillbaka till Norrland några ggr om året. | |
| Jag skulle undvika Riddermark bil. Har själv dålig erfarenhet av dem och får du problem är de svåra att få hjälp av. Eniros omdömesfunktion tidigare rejta.se har de stängt av, antagligen pga alla dåliga recensioner. | |
|
Tack. |
|
|
Jag har precis motsatt erfarenhet av Riddermark bil, väldigt bra att ha med att göra. Har dock endast erfarenhet av anläggningen i Järfälla. Gällande bilen så är den ju inte våldsamt utrustad. personligen skulle jag sakna Bluetooth.. |
|
| Ser fin ut! Men det e ju verkligheten som avgör. Sen har den det mest behövliga i utrustningsväg. Mindre lull lull mindre huvudvärk ;-) | |
| Bestämde mig för en annan bil med mer utrustning färre mil och större motor :D | |
| Mer bekymmer då ;-) Grattis vad blev det? | |
|
2009 e92 330d xdrive en massa extrautrustnign men ej idrive gillade färgen havanna metallic och ljus läderinteriör. Väntar bara på bankens pappersarbete innan jag får den :D |
|
|
Bra att du hittade en bil du är nöjd med. |
|
|
Jupp supernöjd. Blir väl fram och tillbaka till tyskland i sommar :D |
|
|
Automatisk växellåda Diesel 4WD ABS bromsar ACC/Klimatanläggning Airbag förare & passagerare Antisladdsystem Farthållare Fjärrstyrt c-lås Färddator Larm Multifunktionsratt Regnsensor Servostyrning Skinnklädsel Sportstolar Stolvärme fram Svensksåld 17" lm fälgar Låsbultar Servotronic Elinfällbara ytterbackspeglar Comfort access nyckellöst system Träinredning Glastaklucka Aut avbländbar innerbackspegel Förvaringspaket ISO-fix Skidsäck Helljusassistent PDC Adaptiva Xenonstrålkastare Belysningspaket USB AUX-ingång Bluetooth Comfort paket Dynamic paket Shadowline lister kring fönster Sportläderratt Elstolar med minnesfunktion *Reservation för felskrivning* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.