|
|
|
|---|---|
Seth |
Vad bör en 535ia 91:a som har gått 15.. kosta. Har följande utrustning Diamantsvart lack.. dålig på tre ställen. 17" bbs fälgar 235/45 fram och 255/40 bak. Svart skinn. Pioneer stereo. Motorn kollad är i toppskick. Bra köregenskaper.. bromsar,dämpare o dylikt i bra skick. Taklucka. Antispinn. abs. Stora färddatorn. 4x elhissar. Yttre elbackspeglar. Ingen AC. Yttertempgivare kass. För övrigt i bra skick.. |
Seth |
Eltaklucka |
Seth |
Centrallås. Farthållare och avtagbar dragkrok. |
Seth |
osso är den sänkt.... |
|
40.000:- kanske? 45.000 om däck och fälgar är i bra skick. ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
Kowalski |
Hej Jag tror nog snarare på runt 30tusen. Gissar på att automat, lackproblemen och ingen ac sänker priset. Skinn är dock ett plus. Har kollat runt nyligen en del på gamla 5-serien och de är verkligen billiga. Bra för köparen men trist för säljaren. Kan vara en bra ide att sälja 17''arna separat, får nog mer för dem då. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Är ute efter liknande bil, om du kan tänka dig ett pris runt 30' så maila mig, jag bor oxå i Malmö. //Daniel |
|
Red Devil |
Dannemann.........> Jag har en, dock manuell. 535-92 Diamantsvart Träinredning El Stolar 17 fälgar Vinter däck Stora datorn Klimat, AC Farthållare elhissar CD m.m 35000:- |
|
Hur många mil? Saknar skinn? |
|
Red Devil |
LIME........> 19000 mil. du frågar efter skin? På äldre bilar spelar det inte så värst mycket, med skin eller ej, du kan få tag på skin på ngn skrot, för typ 3,4 tusen. |
Seth |
Jag är inte interesserad av att sälja bilen. ville bara höra lite åsikter. Om så skulle jag aldrig släppa den för 30 eller 35.... minst 40, där ju 17" bbs och för övrigt i toppskick, har bara gått 15. yttertempgivaren är fixad, det är bara lacken som är lite dålig på tre ställen men jag tycker själv att det inte är så farligt ochså ingen ac som är minuset. jag är ingen värsting på ac, men jag får varmluft i bilen när det e kallt fast bara upp mot rutorna tror jag och kall luft över allt när de e varmt. Men en vän som kollade på bilen sa att där inte var någon ac. |
Toby |
Vilken skrot är det man, kan få tag i skinn för 3-4 tusen. Privat säljes det mellan 4 -8 tusen. |
| Red Devil; är den sv.såld? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.