|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte höra om någon har lite bra tips när man går i köp-tankar på en E30 M3. Något speciellt man bör ha koll på till just denna modell? Mvh Nicklas | |
| Eftersom det är en relativt stor investering är historiekoll på bilen A och O. | |
| Ja det är alltid bra, har det stor betydelse om bilen är matching# (original motor & låda) eller ej på en övrigt originalbil? | |
| Kan inte tillföra något utan att det är en av dom mäktigaste bilarna i historien. | |
| Ja ärligt talat har jag snöat in på denna mäktiga modell på senare tid, men dessa är helt klart milstolpar i BMW historien. Tyvärr har dessa dragit iväg mkt i pris på senare år och jag gissar på att det finns riktiga välskötta pärlor och mindre skötta bilar med överpriser.. | |
|
Ja den och E34 3,8 fy fan vilka bilar. Hade en rysk granne för många många År sedan som hade två st E34 3,8 or. Den ena max utrustad med ALLT som gick o få den tiden helt otroliga bilar. Han hade många coola bilar bl.a. En lambo LM! Sorry för att jag kom in på annat nu. Hoppas du hittar en M3. Tänk en evo :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.