|
|
|
|---|---|
| Känner någon till Länk och Länk och om det finns alternativ till dem? | |
|
Jag vet att Motorjournalen är sponsrade av ett liknande koncept; Länk Mvh/ Niclas |
|
|
Heden minsann, gammal NA-polare :) Jag får inte din sida att spela riktigt, varken i Chrome eller IE, outfitter-sidan visar bara bakgrund, inget mer. Samma för dig? |
|
Verdi |
Nä, outfitter-sidan är stendöd. Smart idé annars men funkar bra att packa i nästan vilka mjuka väskor som helst. Lite mer trixande dock. Tycker väskorna på den engelska sidan ser bäst ut. |
|
Det fanns/finns något som heter roadsterbag.co.uk också. Dock ej säker på om de finns kvar. Alexander |
|
|
Jag tycker att Länk verkar ha lite bättre väskor, fler fack, bättre finish/storlek etc. Överväger att köpa till GTn... /M Mina bilar: Länk |
|
|
Lus => Vet ej vad du syftar på med NA-polare? Vill du förtydliga :) Alexander K => Den sidan verkar inte finnas, men efter lite efterforskning verkar det finnas några kit till salu via amazon.co.uk och via någon MX-5 sida i UK. tegel => Jag instämmer, de polska väskorna verkar smartast, och i mitt tycke snyggast. Funderar att lägga in en beställning! Mvh/ Niclas |
|
|
Heden, har för mig vi hade visst utbyte förr på NA när jag rattade A- och S8 :) Edit: kan blandat ihop det med någon annan iofs |
|
|
Ah, ja det stämmer! Jag hängde där runt 2012-2013 när jag ägde min förra A6:a. Jag sökte ännu längre tillbaka min hjärna, trodde först du syftade på Nissan av något slag (ägde en 200sx under många år) men fick inte ihop NA med det hela. Mvh/ Niclas |
|
| Det finns andra liknande koncept som tillverkar bagagerumsanpassade väskor. Googla så hittar du, när jag tittade så hittade jag flera stycken. | |
|
Länk Länk För att nämna några? |
|
|
De två hade ju bara till BMW's cabbar. Bra för dig, men mindre bra för mig :) Någon som har faktisk erfarenhet och har köpt anpassade väskor från någon leverantör? |
|
|
Hur blev du med detta? Köpte du? /m Mina bilar: Länk |
|
| Nix, har kört med f31'an när det behövts lite mer bagage istället. Har dock inte alls avskrivit det! | |
|
Köpte de polska! Utmärkt kvalitet, snabb leverans etc. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Hej, kan nu rapportera lite mer, använder väskorna just nu på resa i Europa. Kvalitet, funktion, utförande etc är mkt bra. I min GT fyller inte väskorna riktigt hela utrymmet i djup och höjd. Först tyckte jag detta var en nackdel, hela idén var ju att utnyttja bagaget till max, men nu tycker jag detta är perfekt: På resor köper man ju ibland en flaska vin här, en flaska olivolja där, osv. Med dessa väskor är det lätt att skapa en "perfekt" 10 cm spalt mellan baksäte och baksidan av väskorna, där allt sådant går in. Dessutom kan man ha jackor, koftor och filtar ovanpå väskorna i den 5 cm spalt som finns mellan väskor och hatthylla. På GT'n finns dessutom två urgröpningar i bagageutrymmet som gör det bredare precis vid öppningen, där passar en fotoväska och necessär bra. Och under golvet kan man lasta sådant som behövs först vid ankomsten till slutmålet, typ badkläder. Har aldrig upplevt liknande ordning och prydlighet. /M Mina bilar: Länk |
|
| Jag beställde de polska väskorna idag tack vare den här tråden. Hoppas de hinner komma till nästa veckas roadtrip med familjen! Återkommer med rapport. | |
|
Jag har också köpt de polska väskorna. Kvalitén är mycket bra och servicen samt frakten är outstanding. Precis so "tegel" så har bagagerummet aldrig varit prydligare. Klart värt de cirka 400 Euro som de kostade. Mvh/ Niclas |
|
|
Jag har bytt bil. Har en komplett uppsättning väskor över. Oklanderligt skick. Any takers? |
|
|
@Sleeper08, har skickat PP till dig Crille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.