|
|
|
|---|---|
| Äntligen har jag fått mina nackstöd bak på min bmw efter mycket slit!Började med att jag pratade med bmw i solna ,dom sa att det går men när jag väl skulle ha dom gick det inte.Ringde då nfs och dom trodde inte heller att det skulle vara någe problem,dom försökte allt men det gick inte.Tack nfs.Gick då in på bilbasen och mejlade alla som hade e36 fick då ett napp om ett par ljusgrå nackstöd 400 inkl frakt,skicka dom på en gång sa,jag fick dom igår,och åkte då ner till obs och köpte mörkgrå textilfärg(jag ville alltså ha mörkgrå )och hem och blandade till färgen å började pensla på nackstöden,dom e nu så himla fina så ni kan inte ana, som nya.Ville bara skriva å berätta att ge inte upp ni som försökt att skaffa nackstöd bak.Trevlig Helg på er ./Lotta | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den varianten krävs nog en kvinna för att komma på :) Bra med uppfinnings rikedom. MVH Hasso |
| Tack Hasso!! Men jag tror att det spelar nog ingen roll om de e en tjej eller kille som kommer på den iden,jag kände bara att jag ville dela med mig mitt tips,ge och ta du vet./Lotta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.