AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
630

vinge på E36, otroligt fult!

Red Devil
jag tycker det ger bilen en så kallad billigt look. Men konstigt nog så tycker jag att det är helt ok, med kjolar o ögonlock, men vinge känns ute, man ser ju det på E46:or E39:or att bakluckan pekar mer o mer utåt, eller de absolut senaste så är det små tunna vingen som är standard. Det ger en signal att Det är UTE med stora "hemmagjorda" vingar.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Ögonlock och kjolar är ju det fulaste som finns!

En vinge kan däremot i vissa fall vara ganska cool om den är proportionsenlig till resten av bilen och stilren. Detta är dock väldigt sällsynt.

smaken är som baken!

Red Devil
smaken är som baken, som du säger:)
Mangemannen
Som sagt smaken är som baken.

har ögonlock och kjolpaket på min 328 och tycket att det gör bilen mycket snyggare än orginal.

Det var lite om det.

// Magnus
Red Devil
men ärligt talat, en E36:a med kjol o ögonlock ser så grym ut, skulle man adda till en vinge så skulle det förstöra allt.

IN med Kjolpacket o Ögonlock
UT med vinge
ErikNilsson
Vem i helskotta bryr sig om personliga åsikter kring sådana triviala ting! Det är väl självklart att vissa tycker positivt om det och andra tvärtom. Så varför då starta en tråd om ett sådant meningslöst ämne?

Vad hade du tänkt uppnå egentligen? Att alla som har vingar tar av dem eftersom de har läst dina inlägg? Är det inte bättre om du sitter och diskuterar detta med polarna en sen fredagkväll efter en 8-10 öl, så kan vi andra här slippa ta del av allmänbildningen.

Ja självklart kan man låta bli att läsa sådant här om man inte tycker det passar, men det börjar dyka upp fler och fler inlägg lika meningslösa som detta längst upp.
Red Devil
Hade du sagt likadant om du inte hade vinge på din? Jag gör det trots jag har vinge.

Det var bara för att se va' andra tycker. Jag borde kanske ha sag typ (no offence) till alla som har vinge.
schneberger
ang smaken är delad så kan ni ju se vad ni tycker om min bil på www.msm-tuning.da.ru

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Skulle vara ännu snyggaer om huven också var grön....

----------------------------------------------------------------------------
Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
schneberger:

Det luktar overkill här. Rejäl overkill. För min smak så är det fel bilmärke att bygga "Fast and the Furious" på. Eclipse, 3000 GT, Supra eller RX-7 är jättehäftigt, men BMW... BMW är inte en sådan bil. BMW är en bil som man kan bygga racer av, men inte streetracing-neon-lustgas-dumpventil-jätteluftintag-neonfärg-bygge av. Störtbur, toklåg, jätterå är helt OK, men då skall det se cleant ut.

Dock är allt detta mina åsikter. Andra kan få stå för andra, men detta var helt fel i mina ögon.
Crusty
SCneberger: Färgen är snygg, men frontspoilern från Carzone (?) är inte i min smak!
ErikNilsson
Ärligt talat är det väl kul att någon vågar sig på något som inte ser ut som alla andras! De japanska bilarna i F&F hade jag definitivt inte tackat nej till.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
ErikNilsson:

Har jag aldrig påstått. Jag hade gärna haft en sådan från filmen, men det skall inte efterapas på en BMW. Det är helt olika bilar som lämpar sig för olika saker.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Håller med Haglund!
calon
En BMW våldtar man inte med en massa jä;:=)&%¤la
plasttjafs.
SÄRSKILT inte dom formsköna E36:orna
E30 är väl OK med orginal M-grejor....
eller vad tycker ni??

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
calon: håller med. Originalgrejor/M-grejor ska det vara, på grund av att ytterst få andra tillverkar prylar som faktiskt gör bilen snyggare istället för fulare. Den styling som jag kan uppskatta, och som inte är original/M, är (snygga)fälgar och sportauspuff.
Red Devil
håller med också M-Paket är snyggt, men Vinge på en E36 är faktiskt inte så snygg, däremot på en E30 kan vara ganska snygg.
Ra
32
Razer
320i 2d coupe -85
Det är väl upp till var och en vad man vill göra med sin bil, själv tycker jag bara det visar att man inte bryr sig om andras åsikter när man "vrålstylar" en BMW. Det är ju trots allt alltför ovanligt med bmw bilar med snygga frontspoilers.

betriebsanleitung1
Det ser kul ut med rieger vingar på bilar som lever sit liv i innerstäder i 30 km/h
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.